Trek Procaliber 9.7 to rower typu cross country z przednim zawieszeniem, zaprojektowany z myślą o osiąganiu zawrotnych prędkości podczas każdego wyścigu XC. Rozdzielacz IsoSpeed zastosowany w ramie z włókna węglowego pomoże Ci zachować siły na dłużej, a lżejsze części znacznie ułatwią wspinaczkę i miażdżenie swoich przeciwników na płaskich odcinkach. Trek Procaliber 9.7 jest dla Ciebie, jeśli... Jesteś weteranem szlaków i regularnie stajesz na linii startowej lokalnych wyścigów XC. Potrzebujesz zmodernizowanych części, takich jak lżejsze koła z włókna węglowego i napęd oferujący szeroki zakres pracy, dzięki którym pojedziesz jeszcze szybciej, a Twoje nogi odpoczną podczas nawet najbardziej stromych podjazdów. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z wygładzającym nierówności szlaku rozdzielaczem IsoSpeed , lżejszy widelec RockShox Reba RL ze sprężyną Solo Air, tłumienie Motion Control wraz z blokadą zdalną, napęd SRAM GX Eagle oferujący szeroki zakres przełożeń, szybkie 29-calowe koła Bontrager Kovee Elite 23 z włókna węglowego i karbonowa sztyca. Jaki jest Procaliber? Świetny rower dla poważnych graczy. Zmodernizowany widelec i koła z włókna węglowego pozwoliły znacząco zaoszczędzić na masie, umożliwiając Ci rozwijanie większych prędkości. Dlaczego pokochasz Procalibra 9.7 2023: Rama, koła i sztyca podsiodłowa z włókna węglowego, wszystko dobrane pod kątem uzyskania lekkiego i sprawnego roweru Dzięki rozdzielaczowi IsoSpeed jeździ płynniej niż jakikolwiek inny hardtail, więc nie wymęczą Cię nierówności na trasie Dostajesz rurę dolną Straight Shot zapewniającą wyjątkową sztywność i responsywne prowadzenie bez zwiększania masy, a także stery z Knock Block chroniące przed uderzeniami obracającej się kierownicy i korony widelca Obręcze z włókna węglowego zmniejszają ciężar toczenia, dzięki czemu jedziesz szybciej, wkładając w to mniej wysiłku Nowy napęd SRAM GX Eagle oferuje superniskie przełożenie wspinaczkowe, które pozwoli Ci zaoszczędzić siły podczas długiej jazdy Dane techniczne* Rama Włókno węglowe OCLV Mountain, IsoSpeed, zwężana główka ramy, Knock Block, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, wyważone bezpośrednie mocowanie hamulca, Boost148 Widelec RockShox Reba RL, sprężyna SoloAir, tłumienie Motion Control, zdalna blokada, zwężana rura sterowa, przesunięcie 42 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 100 mm skoku Koła Koło przednie Bontrager Kovee Elite 23 z włókna węglowego, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Kovee Elite 23 z włókna węglowego, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, Rapid Drive 108, bębenek piasty SRAM XD11, Boost148 Opona Bontrager XR2 Team Issue, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściana boczna Inner Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,20” Napęd Manetka SRAM GX Eagle, 12-biegowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle Korba Size: S SRAM X1 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 32T, Boost, 170 mm długości Size: M , ML , L , XL , XXL SRAM X1 Eagle, DUB, aluminiowa zębatka 32T, Boost, 175 mm długości Wkład suportu SRAM DUB, 92 mm, PressFit Kaseta Napęd SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-biegowa Komponenty Siodełko Bontrager P3 Verse Elite, szyny ze stali nierdzewnej, szerokość 145 mm Sztyca Size: S Bontrager Pro, włókno węglowe OCLV, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, 330 mm długości Size: M , ML , L , XL , XXL Bontrager Pro, włókno węglowe OCLV, 31,6 mm, przesunięcie 0 mm, 400 mm długości Kierownica Size: S , M , ML Bontrager Kovee Elite, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 5 mm, szerokość 720 mm Size: L , XL , XXL Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 15mm, szerokość 750 mm Chwyty ESI Chunky Wspornik kierownicy Size: S Bontrager Elite, 35 mm, 13 stopni, 60 mm długości Size: M , ML Bontrager Elite, 35 mm, 13 stopni, 70 mm długości Size: L , XL Bontrager Elite, 35 mm, 13 stopni, 80 mm długości Size: XXL Bontrager Elite, 35 mm,.